Faste læsere

tirsdag den 17. september 2013

Viborg Festuge

I anledning af viborg festuge har vi arbejdet på forskellige projekter, til at starte med ville vi lave et "zombie" event, hvor at folk skulle skynde sig igennem en underjordisk mørkelagt parkeringsplads fyldt med zombie statister, dette lykkedes ikke, da vi i sidste øjeblik fik at vide vi ikke kunne bruge kælderen. Så begyndte min gruppe og jeg på at lave reklame for pink invasion. Vi lavede blandt andet en pink hønsenets-mand og  nogle flyers, som Mikkel fik idéen til og jeg tegnede:


Så har jeg også lavet layout til en infostand, for det var der ingen der ville (mig inkluderet):

^De grå pletter er til farvekoder, som blev malet ovenpå efter udprint.

Så lavede jeg også en tegneserie den næstsidste dag i forløbet, det primære benspænd var, at vi ikke måtte tegne noget selv, dette var hvad jeg fik lavet:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar